Sunday, May 17, 2009

kami budak baru belajar....hahahaha

Assalamualaikum......hari ni, 17 May2009 bermulanya aku menulis di dalam blog baru ini yang sebenarnya baru saja aku create malam tadi (16 May)....Sebenarnya dah lama aku tinggalkan aktiviti blogging ni. Dulu aku ade satu blog tapi bukan personal nyer blog, tu band aku nyer....
http://www.lorongterbabas.blogspot.com/ sebab dah jauh terbabas, so aku pun jarang bukak blog tu lagi.
So, nak di pendekkan cerita, aku buat blog ni atas beberapa sebab.

Firstly, Wife aku yang suruh...coz dia excited tengok akak dia sudah ade blog sendiri http://www.nurmutiarakasih.blogspot.com/ n dia pun nak try how to create blog sendiri. So, aku create lah blog ni se simple mungkin as a special gift for her teacher's day.

Secondly, coz aku rasa berbaloi if we got our own blog. Aku x harap blog aku ni diminati ramai n achieve hits yang tinggi, cukup sekadar tatapan sendiri dan family. Sebab pada aku onces kite menulis di dalam blog, yang tersurat adalah yang benar2 ikhlas lahir dari hati yang suci dan bersih dan jujur. Ini sangat berguna suatu saat nanti...

Cuma yang sayangnya, aku x sempat nak ambil gambar utk aktiviti kami semalam....maklum lah, bende last minute.

Ketiga, sebab aku nak memori kan beberapa wedding pic kami.
Ttanggal 7 march 2009 adalah tarikh keramat bagi kami apabila kami selamat diijabkabulkan di Pontian. Hari besar kami diraikan bersama ahli keluarga dan sahabat handai dalam majlis yang sederhana tetapi meriah. So, memandangkan ramai kawan2 diluar sana yang x dapat hadir, boleh lah korang tengok pic kami disini k...

No comments:

Post a Comment